• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Leer bewerken [diy]

J

J.J

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zegt veel over jou......... Je weet wel.
Hehe @Flos Hoe weet jij dat ik dat ik aan mijn blaasklep ben geholpen en toen een Ecolibacterie in de bloedbaan heb gekregen en toe haast de pijp ben uit gegaan????????? :oops:
Dat weten alleen de leidinggevenden hier.
Toen heb ik inderdaad gebruik moeten maken van de flessen en veel bloed geplast:mad:
Door een fout van het ziekenhuis
 
  • Leuk
Waarderingen: Flos
F

frans81

Gast
Hehe @Flos Hoe weet jij dat ik dat ik aan mijn blaasklep ben geholpen en toen een Ecolibacterie in de bloedbaan heb gekregen en toe haast de pijp ben uit gegaan????????? :oops:
Dat weten alleen de leidinggevenden hier.
Toen heb ik inderdaad gebruik moeten maken van de flessen en veel bloed geplast:mad:
Door een fout van het ziekenhuis

En NU weet " IEDEREEN " het :fluit::fluit:
 

Marcov

Prepper goeroe
Laatst bewerkt:
Ik heb nog wel leren riempjes voor de liefhebber. Ongeveer 30 x 2 cm en een mm of 2 à 3 dik.

EhvhVjB.jpg


l3sObun.jpg
 

Flos

SHTF Expert
Momenteel spaar ik ook alle riempje hespjes sluitingen wat ik tegen kom. Het enige van leerbewerking dat ik tot nu toe heb gedaan zijn twee paar schoenen gerepareerd. Ik had niet eens een naaimachine nodig enkel goede leer lijm.
 

Tanfana

Mankinds only hope
Admin
Ik heb nog wel leren riempjes voor de liefhebber. Ongeveer 30 x 2 cm en een mm of 2 à 3 dik.

Ik heb wel interesse. Het zijn er wel veel. Dus wie weet er nog meer interesse ?

@Tanfana ik heb ooit eens een kurk verkleint ( aan gepast ) door ze te schuren. Met schuurpapier en dat ging vrij vlot.

Het is gelukt met schuurpapier. Het ging erg makkelijk. Dank je voor de tip.
 
  • Leuk
Waarderingen: Flos
J

J.J

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Momenteel spaar ik ook alle riempje hespjes sluitingen wat ik tegen kom. Het enige van leerbewerking dat ik tot nu toe heb gedaan zijn twee paar schoenen gerepareerd. Ik had niet eens een naaimachine nodig enkel goede leer lijm.
Dag @Flos

Als jullie daar een vuilstortplaats hebben waar ook meubels worden heen gebracht kun je misschien mooi bruikbaar leer er van af halen voor al de achterkanten die staan vaak beschermd tegen de muur, voor al de banken, let wel op de mensen met katten, die doen hun werk nog wel eens achter de bank.
Succes met de geheugen steun tip.:);)
k'heb het geloof ik wel eens vermeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Flos
J

J.J

Gast
Ja eigenlijks ik ook wel,,,, maar zit er ook mee hoe komt het hier.
Je kan er veel leuk dingen van maken, mijn ideeën gaan al de vrije loop.
 

Tanfana

Mankinds only hope
Admin
@Marcov met 10 tot 15 stuks zou ik heel blij zijn. Maar wacht even af wie er nog meer interesse heeft. Wat mij betreft delen we gewoon.
Voor mij heeft het geen haast. Dus kan het wel een keer met een prepper transport mee. En het lukt vast ook wel om het met een preppertransport bij Flos en J.J. te krijgen.

Tot nu toe:
@Flos
@J.J.
@Tanfana
 
  • Leuk
Waarderingen: J.J

Marcov

Prepper goeroe
Tot nu toe:
@Flos
@J.J.
@Tanfana


Ik heb er rond de 70.

Als het goed is, ben ik eind december bij de winter outdoor cooking. Daar zou een mogelijkheid liggen.
Ik ga 1 dezer weken een pakje naar zeeland versturen, maar ik kan niemand verplichten mee te werken.
Voor zover ik het nu kan beoordelen, ga ik ook naar SC Lente editie.
En afhankelijk van jullie opsec, kan ik het ook gewoon versturen.
 

Tanfana

Mankinds only hope
Admin
Even een foto van mijn projectjes van de laatste tijd.
Leren houders voor flessen. Dit is voor bij onze middeleeuwse costuums.

20180113_192557.jpg
Ondertussen heb ik nog een aantal van die bol flessen gevonden. Dus daar ga ik ook nog houders voor maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Erny

Marcov

Prepper goeroe
Even een foto van mijn projectjes van de laatste tijd.
Leren houders voor flessen. Dit is voor bij onze middeleeuwse costuums.

Bekijk bijlage 10317
Ondertussen heb ik nog een aantal van die bol flessen gevonden. Dus daar ga ik ook nog houders voor maken.

Mooi, ik ga volgende week die mutsdassen en riempjes naar je toe sturen. Het was hier een beetje een vervelende situatie de laatste weken, dus het was en nog niet van gekomen.
 

Flos

SHTF Expert
Onlangs hebben wij een nieuw bank stel gekocht. Ons oude een 3 zit en een 2 zit waren uit kalfs leder. De 2 zit moet op mijn kleinzoon zijn kamer komen. Als hij bij ons is heeft hij dan een lekkere luie zetel. ( maar daar gaat het hier niet om)
De drie zit heb ik helemaal gestript. En er is daar een pak leder van gekomen.
Nu deze morgen tussen 2 andere klusjes in dacht ik . Ik zou wel eens een riempje stikken voor het tasje dat ik laatst voor 50cent gekocht heb.
Zo zou ik een kleine patronen tas hebben om op jacht te gaan.
Wel ik ga echt geen foto's plaatsen van mijn kunst werk want het lijkt nergens op.
Ook hier is oefenen de boodschap.
 
F

frans81

Gast
Onlangs hebben wij een nieuw bank stel gekocht. Ons oude een 3 zit en een 2 zit waren uit kalfs leder. De 2 zit moet op mijn kleinzoon zijn kamer komen. Als hij bij ons is heeft hij dan een lekkere luie zetel. ( maar daar gaat het hier niet om)
De drie zit heb ik helemaal gestript. En er is daar een pak leder van gekomen.
Nu deze morgen tussen 2 andere klusjes in dacht ik . Ik zou wel eens een riempje stikken voor het tasje dat ik laatst voor 50cent gekocht heb.
Zo zou ik een kleine patronen tas hebben om op jacht te gaan.
Wel ik ga echt geen foto's plaatsen van mijn kunst werk want het lijkt nergens op.
Ook hier is oefenen de boodschap.

Niet Visueel aantrekkelijke Kunst is ook KUNST .
Wat de 1 als een mislukking ziet daar ziet de ander iets moois in .

Misschien Aan de muur dat ding en/ of lijstje er omheen @Flos .
Of men springt in de auto op zoek naar een Atelier voor beginnend kunstenaars en misschien krijgt u een waar Streling .

Is het echt zo erg haha dan geeft men de hulpmiddelen de schuld .
Is de stikmachine en slechte kwaliteit van het garen haha .
Het ligt nooit aan de beginnend kunstenaar !!

Nooit .

Dat gezegt hebbende weet ik zeker dat er nog veel moois gaat komen .
 
  • Leuk
Waarderingen: J.J
Bovenaan