• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Leer bewerken [diy]

F

frans81

Gast
Ik heb de stiksels al los gesneden. 't was niet om aan te zien.

Ik weet dat het geen makkie is pfff .
Heb je nog steeds die lussen ?
Ik neem aan dat je het gedaan hebt met de Junker en Ruh ?
 

Flos

SHTF Expert
Ik heb genaaid met mijn Singer schoenmakers machine en voor een keer ligt het niet aan de machine.
De Adeler staat te koop. Daar moet ik wel de gevraagde prijs voor krijgen anders blijft hij staan.
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb genaaid met mijn Singer schoenmakers machine en voor een keer ligt het niet aan de machine.
De Adeler staat te koop. Daar moet ik wel de gevraagde prijs voor krijgen anders blijft hij staan.

Wat vraag jij ervoor ?
En heb je een idee waar probleem zit ?

Ik heb dus interesse in de Adler .
Reserveer hem maar en dan komen we er wel uit .
 
F

frans81

Gast
@Flos deze kwam ik vandaag bij de schoester tegen toen ik lederpoets moest halen.
Een Singer 29K 58 in perfecte staat .
Hij wil verkopen maar dan wel 500 euries meenemen haha .
Minder wordt het niet .

20181001_141039.jpg 20181001_141033.jpg20181001_141207.jpg
 
J

J.J

Gast
Heel erg maar we hebben er al twee maar zoek er een voor het zwaardere werk. Een welke ook bisonyl kan stikken enzo :)
Ja @zonnebrood En ik ben net klaar met een siliconenband aan mijn broek genaaid maar ben er we wat uurtjes zoet mee geweest het moest op het balkon gedaan worden met zo'n licht, en met slecht garen die met elke haal weer in de knoop kon raken, de draad ging steeds om elkaar draaien en de knoop volgde dan.

Ja gelukkig heb ik veel geduld,,,,, elk steekje ben je dichter bij het eind resultaat.:thumbsup:
Als we een goede naaimachine hadden zou ik van alles maken, bijna eigen tassen een speciale prepper combinatie prepper rugzak.
 
J

J.J

Gast
Voor 500 euries kun je idd veel dingen doen !

Prijs is een beetje te hoog vind ik .
Ja veel geld @frans81 daar zou ik de achterstand van prepper spullen mee kunnen in halen.

Ach beste @frans81 misschien komt iemand wel iets voor ons tegen, ik houd de ogen open en de anderen misschien ook wel voor ons.

Onder tussen geniet ik van wat jullie hebben, en kunnen.
 
F

frans81

Gast
Ja veel geld @frans81 daar zou ik de achterstand van prepper spullen mee kunnen in halen.

Ach beste @frans81 misschien komt iemand wel iets voor ons tegen, ik houd de ogen open en de anderen misschien ook wel voor ons.

Onder tussen geniet ik van wat jullie hebben, en kunnen.

Ik hoop dat ik jullie eens een keer tref en een beeld bij de naam krijg :hug: ( of ze nou zo blij waren met mijn beeld haha )

Dit vermeld ik natuurlijk niet zomaar :rolleyes::rolleyes:
 
F

frans81

Gast
@frans81 voorlopig hou ik het bij mijn ene machine en die doet het ook goed. 500€ is voor mij ook veel geld. En ik denk dat deze machine ook niet veel gebuikt wordt want ze staat verkeerd tegen de muur aan.

Haha beste @Flos , ik wou het niet als aankoop Tip doorgeven .
Gewoon even een mooie machine laten zien op de plek waar ze thuishoren / ooit waren .
Mooi in de winkel en nog dienende als sieraad .

Gr frans
 

zonnebrood

Mankinds only hope
Vandaag ook maar eens een poging tot leerbewerken gedaan, met een naaipriem! Deze zat in de kist met gereedschappen van opa Zonnebrood. Heb stiksel van een paar oude kisten er mee gerepareerd, ben er best te vreden over :)

Kan helaas geen foto plaatsen, krijg steeds een foutmelding op de telefoon :/
 
J

J.J

Gast
Oké dus geen foto's :fluit:

Maar wat is het doel van de leren maakselo_O, wat kan je er mee.:)
 
J

J.J

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
@Marcov met 10 tot 15 stuks zou ik heel blij zijn. Maar wacht even af wie er nog meer interesse heeft. Wat mij betreft delen we gewoon.
Voor mij heeft het geen haast. Dus kan het wel een keer met een prepper transport mee. En het lukt vast ook wel om het met een preppertransport bij Flos en J.J. te krijgen.

Tot nu toe:
@Flos
@J.J.
@Tanfana
:oops:@Tanfana we hebben niets ontvangen.:);)
Maar blijf het leuk vinden dat je ze wilde geven, alleen het idee maakt mij al blij, bedankt daar voor:hug:.
Mvg,
J.J.
 
Bovenaan