• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Mijn leer bewerkers hoek.

petroman

SHTF Expert
Beste @Flos , gij noemt het een LBH maar er staat teveel ander spul in.
Volgens mij is er ergens een foutje opgetreden tussen idee en uitvoering dan wel invulling...:lol:

Niet te min, mooi hok !
 

Flos

SHTF Expert
Beste @Flos , gij noemt het een LBH maar er staat teveel ander spul in.
Volgens mij is er ergens een foutje opgetreden tussen idee en uitvoering dan wel invulling...:lol:

Niet te min, mooi hok !
Klopt ik wil er alles in gaan doen wat ik zittend kan. De werkbank is dan ook gemaakt op de hoogte van een bureau. Het kind moet een naam hebben daarom blijf ik het mijn LBH noemen. Maar naaikamertje staat ook leuk @Stuudje . Er staan momenteel 3 naaimachines in.
 

Flos

SHTF Expert
@Wafels dank u wel het mooi vind ik persoonlijk is dat de werktafel op zit hoogte is gemaakt. Ik werk dus niet aan het echt staand. Ik zit gewoon op een bureau stoel
 
F

frans81

Gast
Ik wou echt dat ik zoiets als een klein Naaiatelier kon realiseren pfff . Helaas !
Het ziet er netjes uit .
Nou moet alleen nog Mevrouw Flos een stiekeme actie foto knippen van Meneer @Flos aan de Naaimachine en wanneer die het niet verwacht .:fluit::)
 

Wafels

Diehard Prepper
@Flos dat is inderdaad handig , maar wel bij leer bewerken ed want voor te kunnen vijlen en zo moet je toch staan
Vraagje ik zie boorden boven uw bureau , gaat u daar nog verlichting onder aanbrengen ?? lijkt me handig gezien
het licht op het bureaublad valt en de hoogte van de lamp naar het blad vrij klein .
gr will
 
  • Leuk
Waarderingen: J.J

Flos

SHTF Expert
Ik heb slechte ervaring met TL lampen onder leg boorden.
Er wordt daat rap eens tegenaan gestoot en dan heb je brokken.
 
J

J.J

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste @Flos
Strippen met LED's kan de uitkomst zijn, je kan het in een aluminium U-profiel verlijmen, dan vast schroeven onder de planken dan is het tevens beschermd tegen stoten en werkt boven dien als reflector, en het licht schijnt niet in je ogen.
Echt dat is een mooie tip.:thumbsup:;)
 
J

J.J

Gast
Er zijn tegenwoordig ledlampen die gewoon in een tl armatuur passen. Met een kunststof buis. Ik dacht polycarbonaat.
Ja klopt zelfs ALDI heeft ze kortgeleden verkocht, vaak hebben ze nog oude voorraad in het magazine,,,, het kan de moeite lonen er om te vragen.
 
Bovenaan