• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Prepper Films

ReadyMom

Prepper goeroe
TV serie: The Rain
https://www.netflix.com/nl/title/80154610

Releasejaar: 2018
Zes jaar nadat een virus bijna iedereen in Scandinavië doodde, gaan een broer en een zus samen met een groep jonge overlevenden op zoek naar veiligheid en antwoorden.

De titels van de afleveringen spreken me al aan, ik heb alleen de 1e aflevering nog maar gezien :)

1. Blijf binnen

2. Blijf samen

3. Vermijd de stad

4. Vertrouw niemand

5. Heb vertrouwen

6. Houd je vrienden in de buurt

7. Praat niet met vreemden

8. Vertrouw op je instincten

Ik heb hem inmiddels uitgekeken, vond hem erg goed. (ik meen in mei) 2019 komt seizoen 2...joepie!
Laatst ook Cargo gekeken, vond ik een beetje een tegenvaller eigenlijk.
 

Lai

Prepper goeroe
Snowpiercer. Een complete samenleving die al 18 jaar in een rond razende trein leven, inc. eigen voedsel productie, na dat de wereld te veel afgekoeld is. Met in de voorkant van de trein de rijken en de achterkant de getto armen.
 

ReadyMom

Prepper goeroe
voor de Netflixers; The Worthy.
Film uit Abu Dahbi, in het arabisch (engels ook mogelijk ;) )
Stel overlevenden van oorlog ed komen voor uitdagingen te staan na een vertrouwen-fout.
 

Dreutel

Prepper goeroe
De titel zegt het al. Twee mannen en een vrouw overleven het plotseling verdwijnen van alle zuurstof doordat ze aan het duiken waren met zuurstofflessen.

 

drent

Diehard Prepper
Cobra tv serie over zonnestorm die europa zonder stroom zet, speelt in Engeland. Veel vanuit de politiek (incl. elkaar tegenwerken in crisistijd).
 
Bovenaan