• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Prepper Films

Roel

Mankinds only hope
Weet je wat een leuke film is...?
Ga een uurtje in het bos/veld/bij de vijver zitten en kijk welke vogels/andere dieren je ziet....
En doe dat elke dag. Op dezelfde plek. En houd je stil.
Na een jaar begin je dingen te zien die je nu voor onmogelijk zal houden.
En weet je... je relatie met andere mensen zal veranderen.
In je voordeel....misschien...;)
 

Hermes Bruyn

Elementary prepper
Weet je wat een leuke film is...?
Ga een uurtje in het bos/veld/bij de vijver zitten en kijk welke vogels/andere dieren je ziet....
En doe dat elke dag. Op dezelfde plek. En houd je stil.
Na een jaar begin je dingen te zien die je nu voor onmogelijk zal houden.
En weet je... je relatie met andere mensen zal veranderen.
In je voordeel....misschien...;)

Ohhh je bedoelt "Planet Earth" van BBC, die heb ik gezien op Netflix dacht ik, is een goeie ja! :D:p
 

ReadyMom

Prepper goeroe
Laatst bewerkt:
Iemand '10 cloverfield lane' al gezien?
Ben m nu aan het kijken, speelt zich af in een fallout bunker, begin is wel redelijk prep, nog geen idee hoe t verder gaat zijn.

Edit; Is wel aardig wat betreft prepgerelateerde zaken m.i., ook een leuke onderstreping van 'weet met wie je opgezadeld zit', alleen vond ik m zelf een beetje 'mwah' qua afsluiter en oorzaak verblijf daar.
 

mrsjones

Diehard Prepper
Laatst bewerkt door een moderator:
Van the road ,weerd ik zo depri dat ik 5 gin tonic nodig had om weer te funtioneren. In I am legend heb je een lekkere man en een herders hond, dat vondt ik weer leuker. Bij boeken houd ik het meeste van political fiction, fahrenheit 451 1984, a brave new world, a hand maid tale.

Trouwens, dank jullie wel voor tips, kan weer geen (potverdikkie zulke woorden mag je hier niet gebruiken) en heb internet.....filmje kijken.
 

drent

Diehard Prepper
Rus die alleen iets van 6-8 maanden ergens op een 10e eeuwse manier op een boerderij leeft. Hij heeft een aantal interessante observaties van hoe het menselijk brein omgaat met dit soort omstandigheden.
[MOD]Niet werkende link verwijderd[MOD]
 
F

frans81

Gast
2012 film 'Aftermath'...met een groepje in een kelder na nukes. Behoorlijk heftige film.
http://www.imdb.com/title/tt1535616/?ref_=kw_li_tt
Zolang het duurt gratis op yt te vinden onder andere 'titel'


Ik ben op een rare manier verslaaft aan zulke Films Pfff
Zolang ze nog enigzins realistisch overkomen en in B kwaliteit dan is het helemaal goed .

Hoe Gek het ook mag klinken ....ik kijk nooit series daar het een vorm van Verplichting met zich meebrengt .
Maar de serie Revolution daar had ik wat mee . Helaas dat Veronica raar ging doen met uitzenden .
 
D

Deleted member 1696

Gast
hmm, ik heb n paar afleveringen gekeken, maar t is niet mijn soort humor o_O

Het is zo absurt dat het erg realistisch is. Of het jou humor is...... zaten wel zotte momenten in. Altijd stukke beter dan reclame kijken :fluit:
 
  • Leuk
Waarderingen: Mayo

Lazarus

Prepper
TV serie: The Rain
https://www.netflix.com/nl/title/80154610

Releasejaar: 2018
Zes jaar nadat een virus bijna iedereen in Scandinavië doodde, gaan een broer en een zus samen met een groep jonge overlevenden op zoek naar veiligheid en antwoorden.

De titels van de afleveringen spreken me al aan, ik heb alleen de 1e aflevering nog maar gezien :)

1. Blijf binnen

2. Blijf samen

3. Vermijd de stad

4. Vertrouw niemand

5. Heb vertrouwen

6. Houd je vrienden in de buurt

7. Praat niet met vreemden

8. Vertrouw op je instincten
 
Bovenaan