• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

[Review] GoSun Solar Cooker

Welke review van de GoSun Solar Cooker vind je het beste, leukste, mooiste?


  • Totaal aantal stemmers
    37
  • Opiniepeiling gesloten .

martin

Mankinds only hope
Wat een leuk aanbod! Daar hou ik je aan :) :hug:

Maar eigenlijk verwacht ik een ook een vervolg review van experimenten in Spanje.:thumbsup:

Dat is prima.
Ik ben ook nieuwsgierig naar het effect van de cooker in Spanje
Helaas zal ik pas in juni/juli 2017 met de auto richting Spanje gaan, en ik ga de gok niet nemen om dit apparaat in de handbagage mee te nemen op de luchthaven :)

Dus als er eerder nog een SC aankomt dan stuur ik hem jouw kant op en hou je hem minimaal voor een week of 10 (maar met de lopende projecten kan dat al snel richting 16 weken oplopen)
 

JamHard

Prepper goeroe
Wegens omstandigheden wat verlaat met m' n reactie, maar dat maakt het niet minder gemeend.

Van harte met je nieuwe aanwinst met een dijk van een review, ook bij mij was de keuze moeilijk om te kiezen uit deze kwalitatieve reviews:thumbsup:

Heel veel plezier met de nog te komen experimenten en kook uitspattingen en wellicht tot eens op een meeting waar je dan in eigen persoon vol gepassioneerd ermee aan de gang kan.
campfire.gif
 
Bovenaan