Ray
SHTF Expert
Elektrische aandrijving en al dan niet verbonden zijn van de autotechniek met het internet heeft niets met elkaar te maken, dat is ook al gebruikelijk bij de voornamelijk duurdere modellen met benzine motoren. Dat zijn twee aparte ontwikkelingen naast elkaar.Mijn camper veranderen naar een waterstof wagen lijkt mij wel wat, op 1 liter water 5000 km rijden.
Maar helemaal elektrisch???Geef mijn portie maar aan fikkie.
Ik vind het een vreemd en verontrustende ontwikkeling. Die auto's zijn op afstand te beïnvloeden. Telsa heeft dat laten zien met orkaan katrina. Telsa heeft op afstand de auto's gezocht die in dat gebied waren en ze aangepast zodat er langer mee gereden kon worden. https://www.computable.nl/artikel/a...002/tesla-brengt-mainframepraktijk-terug.html
Kan natuurlijk ook de andere kant op. Misschien een grapjas die auto's heel ergens anders naar laten rijden zodanig dat er ook niet uit kan onderweg.
Techniek is mooi, tot een bepaalde hoogte. Mijn leven geef ik niet in handen van techniek.
Elke keer als je in een voertuig stapt, geef je je leven over aan techniek. Of het nu een auto of vliegtuig is, modern of honderd jaar oud.