• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Terug naar de toekomst - wat gaan we herbeleven (ook met humor)?

Nu ik over de bunkerkaarsen van @DirtyDutchman las moest ik ook aan het onderstaande filmpje van een Duitse brombeer denken, en realiseer ik mij dat de geschiedenis zich kan herhalen...

Duitsland herbewapent zich immers, en dan mogen Hindenburglichte natuurlijk niet ontbreken!😉

1000152998.jpg

1000152999.jpg
Gemaakt in duistere tijden door "Wachswarenfabrik Wiedemann" in Deggendorf, Beieren.
1000152997.jpg

En warempel... In Deggendorf... 😉

1000152996.png

Laatst bewerkt:
Mooie museumwebsite van de voormalige Utrechtse batterijenfabrikant "Witte kat Batterijen".
https://www.witte-kat-batterijen.nl/

1947_00_00_groot_label_A4.jpg

Compleet met oudbollige reclames en slogans

"Op 't duistere pad, voldoet WITTE KAT!"

Ze hadden ook mooie zaklantaarns en draaglampen. Waar natuurlijk Witte Kat batterijen in konden. Als kind had ik er eentje van mijn ouders gekregen en daar was ik heel blij mee. Als kind kun je zo gelukkig zijn met een klein wondertje om vanuit je handen licht te kunnen maken in het donker.

Van mij mag deze Nederlandse productie wel terugkomen. We zijn veel te afhankelijk van import voor de producten die we dagelijks nodig hebben.

Terug
Bovenaan