joepmeloen
Prepper goeroe
Laatst bewerkt:
Dus maakt het niks uit ?
Marstek stekker accu, het product op dit moment, heeft wieltjes en een stekker. Dus kan zo mee in de bugout wagen, caravan, camper.
Ophangen kan ook:
Bekijk bijlage 29138
Plaatje van internet (Tweakers)
Ik heb het filmpje van de link gekeken...
De backup output van de marstek, daar heeft iemand zonnepanelen op aangesloten en daarmee de accu opgeladen...
Dus als je nou een stekker in de backup output doet en deze verbind met een stopcontact... dan wordt de accu aan beide kanten opgeladen

Of juist andersom,
Wellicht worden die accu's stukken goedkoper en ben je echt niet verstandig bezig om nu iets te kopen, want over 1 jaar 30% goedkoper zal zijn.
Ik weet nog goed toen ik nog een kleine martin was, en in de jaren 80/90 werkte in een computerbedrijf.
Iemand moest en zou i.p.v. 1MB, 4MB geheugen kopen in zijn 286 computer. Dat geheugen koste rond de 350 gulden. en ik gaf aan dat het in mijn ogen verstandiger zou zijn om dit niet te doen aangezien het geheugen over 1 jaar een fractie zou kosten van de huidige prijs.
Maar goed, hij moest het hebben, dus alsnog geleverd, en inderdaad, 1 jaar later was de prijs van dat geheugen gezakt naar 120 gulden voor die 3 extra MB. (zo extreem zal de prijs van een accu niet zakken, maar dat het gaat zakken sluit ik zeker niet uit)
Denk dat de prijs wel zal pieken als het salderen stopt. Daarna zal de prijs weer instorten, als de markt verzadigd is. Moment van kopen is als je teruglevert vlak voor einde salderen (onderbuik zegt mij dat).
Misschien nog een subsidie of btw terug...