we missen een geitje?!?!?! en waar is dat hertje (man 8 mnd) heen?????
anyway december komt er weer aan dus dat betekend voorbereiden voor tabaks planten.
Ja sorry: een tevreden roker is geen onrust stoker...
En waar die geit heen is...joost mag dat weten..ik zal morgen eens in de vriezer kijken...
Och ja, ik had vorige maand een half varken besteld.......NOOIT WEER....prijs, werk, kwaliteit: verhoudingen....HoSh.
50 kilo kip onderdelen besteld bij meat for more.....ze
waren beter dan vlees du bois in hoorn.. nu 4 euro per kilo! das pittig goedkoop.
Maar meat for more blijft een water slager....of was? I'll keep you posted...
Was ruim 10 maanden terug sinds mijn laatste bestelling.
Ik denk dat ze in maart het dubbele gaan vragen voor kip, stoof vlees e.d. is nu 3x duurder dan normaal.
In maart zaL het gaan zakken...mensen gaan dan niet meer stoven of steen grillen...
Ik denk met een maand of twee weer 10 euro per kilo van de koe ipv nu 25 euro per kilo van de koe...
We hebben niets voor niets een vriezer van 420 liter en tot -32C
Wecken wat ik deed...onderhand is alles al op.......familie en de gemakzucht van mijn betere helft.....och ja vlak mij niet uit.....
We hebben weer ca 300 potjes om te vullen, was wel ca 2 maand totaal aan eten!!!!
Dit is iets waar ik wel mee doorga, en de nekken en/of rib stukken waren goed!!!!!!!!!!!!!!.......om te kwijlen.
Zwijn varken koe en paard! echt kwijl werk....
DOEN jongens...echt doen...en nog 1 tot 3 jaar houdbaar? afhankelijk van welke weck methode je gedaan hebt.....
Mijn methode is gewoon koken is ca max 1 jaar houdbaar, onder druk wecken schijnt 3 jaar houdbaar te kunnen zijn......vergeet je zout of je zuurtegraad niet...zout (suiker) en zuur zijn toevoegingen om de houdbaarheid te verlengen....
Mijn methode is meer gericht op lekker eten en geen zuur zoet of zout eten en gewoon koken in de pan zonder druk.
Dus max 1 jaar!
mvg Igor