• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

waar zou je gaan wonen?

waar zou je gaan wonen


  • Totaal aantal stemmers
    45

Harry Nack

Last (wo)man standing
Ik ga in 2019 naar (Noord)-Spanje en misschien zelfs twee keer. Ik raak steeds meer overtuigd dat buitenom de grote steden er prima gebieden zijn waar je je als preppers goed kan ophouden. 1 ding is daar belangrijk en dat is dat je een goede watervoorziening hebt of bouwt/aanlegd. De rest is prima. Natuur, ruimte, landbouw, bos, bergen, dubbevolkt, wild, zee, rivieren, goedkoop, aangenaam klimaat. Spaans is goed te leren. Spanje is goed bereikbaar met auto, trein, vliegtuig en boot.
Daarnaast is het als vakantie bestemming ook niet echt vervelend te noemen.

Ik zit ook redelijk in het Noorden maar vergis je niet in de Pyreneeën. In de zomer loopt het allemaal wel los met temperaturen boven de 30, maar de winters zijn best hard.

Wekelijks reed ik er een jaar lang heen voor mijn werk, nog geen 300km van waar ik woon. Het aantal graden in de winter kan wel 10 lager zijn dan hier. Ik ging ooit eens zonder jas in korte broek op pad omdat het hier 20 graden was. Daar kwam ik terecht in de sneeuw en ijzel.

:spam:Typ dit zojuist in een lekker zonnetje bij 18 graden.:p
 
Bovenaan