QuickFix
Diehard Prepper
Klinkt aantrekkelijk... eerst maar voor wat geld zorgen, dan.Schuif je [...] in de bergen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klinkt aantrekkelijk... eerst maar voor wat geld zorgen, dan.Schuif je [...] in de bergen

Tja, lezen is ook een vak:Je denkt (al dan niet serieus) aan een boerderijtje in Hongarije...?
Een mens mag altijd fantaseren, maar ik ben me bewust van de implicaties.Al enige tijd denk ik (niet serieus overigens) aan een stekkie in Hongarije oid.
De vraag is: was het een bouwval toen jullie het kochten?oud boerderijtje, en ik ben nog elke dag dolgelukkig.
Kijk ook even bij mijn topic 'Bol is klaar, bye, bye en zwaai, zwaai'.
Ik woon in Noord-Spanje, vlak onder (buiten) Baskenland. Niet geheel toevallig in een van de goedkoopste delen van Spanje. Hier is veel onroerend goed nog god betaalbaar, het klimaat is ook nog eens prima.
Maar wellicht heb ik (te) makkelijk praten, wij zijn ver voor tijd met prepensioen gegaan en hebben geen financiële zorgen, mede doordat het huis vrij is.
Ik wens een ieder die er over denkt een BOL te verkrijgen veel succes. Voor meer info mogen jullie me altijd mailen.

Maak er een STOPPEN MET ROKEN PROJECT VAN. Ik ken iemand die na ruim 30 jaar roken is gestopt. Zij rookte een pakje gemiddeld per dag dus ff snel gezegd 6€. Haar partner rookt ook, zelfs iets meer. Zij bespaart dus 180€ per maand en samen zouden ze het dubbele kunnen besparen (en het leven van hun kinderen en kleinkinderen wat verlengen
). Zij is na een vreselijke hoest\ziekte abrypt gestopt en dat blijkt toch de beste methode. Ik heb er zelf geen ervaring mee overigens. Voor het geld wat zij aan roken besteedde kan ze nu dus in laten we zeggen een jaar of 12 een huis of appartement afbetaald hebben.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.