• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Mensen gezocht voor sociaal experiment

Dreutel

Prepper goeroe
Laatst bewerkt door een moderator:
Op jijbuis staan trouwens een hoop video-sollicitaties voor de nieuwe Britse serie:

[MOD]Niet werkende link verwijderd[MOD]
 

fubar

Elementary prepper
Laatst bewerkt:
Als je een maand door betaald krijgt van de zender,dan is het wel interesant.
Mag ik deze detectives/als ik ze pak vast maken aan een boom/ handboeien aan elkaar.dan wordt heg helemaal leuk.

Ergens op een locatie ingraven bij water.28 dagen blijven.(thermische kijkers)zwemmen door water om je geur niwt achter te laten. (Speurhonden)sm uit/ geen signaal om je te peilen. Ik ga een heel eind komen(na mijn idee)

Ben aleen bang dat er te veel restricties zijn. Elke dag x-aantal km verplaatsen. 1*per xaantal dagen melden waar je zit afwijking van 10 km. Vaste tijden bellen/spullen op laden. Die kant een btje op lijkt mij
 

salbie1988

Elementary prepper
Ik geloof nooit dat het echt moeilijk kan zijn. Iedereen heeft het over betalen, cameras etc. Maar no way dat een tv programma jou kan spotten via camera's in Nederland. Ook met behulp van het publiek lijkt me moeilijk omdat het onwaarschijnlijk is dat het live uitgezonden zal worden.

Ben benieuwd hoe ze je willen opsporen.
 

Ray

SHTF Expert
Laatst bewerkt:
Nou ik heb reactie en aanmeldingsformulier ontvangen..

Email: "Dank voor je interesse! Bijgevoegd het aanmeldformulier.
Als je je als duo opgeeft vul je allebei een formulier in. Stuur de twee aanmeldformulieren in één mailbericht terug.
En vergeet niet een foto van jezelf mee te sturen!
Door het enorm aantal aanmeldingen kunnen wij niet elke mail met vragen beantwoorden. Tzt zullen wij dit uiteraard wel doen.

Vriendelijke groet,
De Redactie"


Voor dat hun over de brug komen met ook maar iets, willen ze best veel weten.

Aanmeldingsformulier zie bijlage (omgezet naar pdf)

Op deze manier trekken ze alleen sukkels aan die graag met hun kop op TV willen en geen serieuze kandidaten die kans maken. Eeuwige roem (tot een maand na uitzending iedereen het weer vergeten is) is wel extreem karig voor vier weken van je leven, je hele hebben en houwen op straat en je familie en vrienden te laten lastig vallen.
 

Bijlagen

  • aanmeldformulier.pdf
    212.7 KB · Weergaven: 64

JamHard

Prepper goeroe
Voor dat hun over de brug komen met ook maar iets, willen ze best veel weten.

Aanmeldingsformulier zie bijlage (omgezet naar pdf)

Op deze manier trekken ze alleen sukkels aan die graag met hun kop op TV willen en geen serieuze kandidaten die kans maken. Eeuwige roem (tot een maand na uitzending iedereen het weer vergeten is) is wel extreem karig voor vier weken van je leven, je hele hebben en houwen op straat en je familie en vrienden te laten lastig vallen.

Bij The Hunted kwamen ze voor de winnaars in ieder geval nog over de brug met een leuke vergoeding,... sjeez!

Bij zo'n vragenlijst heb je niet eens een opsporingsteam meer nodig,... je geeft ze al een behoorlijk profiel in handeno_O
 

Dreutel

Prepper goeroe
Hoe zou je dat dan doen?

Tja, dat maakt het hen wel heel erg makkelijk he ...

En moet je daar de waarheid vertellen? Je kan natuurlijk zeggen dat je in Limburg in een grot wil gaan zitten, terwijl je in werkelijkheid in een stacaravan ergens elders zit.
 

Nomad

Diehard Prepper
Hmm, ik heb mijn formulier ook binnen.
Ze zijn iet echt scheutig met informatie voor wat ze van je vragen. Een maand niet werken, een maand mijn vriendin niet zien, mijn familie niet zien, niet meer op vakantie kunnen dit jaar.

Het lijkt me een geweldige uitdaging, één waar ik best wat voor over heb. Maar deze manier van werven geeft geen pas. Veel voor weinig.
Ik ga niet meer mee doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ray

QuickFix

Diehard Prepper
Op deze manier trekken ze alleen sukkels aan die graag met hun kop op TV willen
Als je zo het hele formulier in ogenschouw neemt, dan lijkt het er inderdaad op dat ze alleen op zoek zijn naar mensen met een hoog entertainmentniveau.
Uit de categorie Britt en Ymke of Geer en Goor: veel geblèr, maar weinig wol.

Het gaat natuurlijk om de kijkcijfers, deze zijn heilig in de media.
Een serieuze grijze muis met een prepper mindset en drang naar overleven is totaal niet interessant voor de televisie, tenzij het voor Discovery of National Geographic is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ray

Nomad

Diehard Prepper
Als je zo het hele formulier in ogenschouw neemt, dan lijkt het er inderdaad op dat ze alleen op zoek zijn naar mensen met een hoog entertainmentniveau.
Uit de categorie Britt en Ymke of Geer en Goor: veel geblèr, maar weinig wol.

Het gaat natuurlijk om de kijkcijfers, deze zijn heilig in de media.
Een serieuze grijze muis met een prepper mindset en drang naar overleven is totaal niet interessant voor de televisie, tenzij het voor Discovery of National Geographic is.

Bah, in de andere shows pretenderen ze de kijker te willen laten zien hoe veel sporen we achterlaten in het dagelijks leven.
Ik denk dat er zowel voor mij als deelnemer, als de kijker zeker lering te trekken valt uit zo'n show. Juist met een diverse selectie kandidaten.
Naja, ik ga er wel naar kijken met een zak chips op schoot als het zo ver is.
 

QuickFix

Diehard Prepper
Natuurlijk alleen áls een omroep het wil aankopen.

In het verleden heb ik een aantal keer mijn medewerking verleend aan een promo voor een spelshow voor kinderen.
Uiteindelijk is dat programma nooit geproduceerd en uitgezonden.

Na wat gehakketak kreeg ik toen gelukkig wel mijn brandstof- en stomerij-kosten vergoed, maar niet mijn tijd.
 

Dreutel

Prepper goeroe
Het lijkt er op dat het programma al is aangekocht, want in het aanmeldingsformulier in de post van @Ray las ik de opname data: "HOE IS JE BESCHIKBAARHEID TUSSEN ZATERDAG 11 JUNI EN ZONDAG 9 JULI?"
 

Nomad

Diehard Prepper
Laatst bewerkt:
Nee, dat denk ik ook niet @phtvs.
Je moet je eerst inschrijven voordat je meer info krijgt. Beetje jammer dit.

Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben @AWOL.
Gisteren heb ik de helft van de Amerikaase variant gezien van dit programma (Off The Grid, Million Dollar Manhunt). Toegegeven, de show is iets anders dan de UK versie.

Maar die mensen gaan serieus in de eerste minuut al de fout in! Hoe afhankelijk kan je zijn van moderne techniek! Amerikanen zijn meer gewend om geen cash op zak te hebben dan wij hier in Nederland, maar toch.
Als je wéét dat dat direct een red-flag geeft dan zoek je toch naar een alternatief?! Mensen zijn veel te gemakzuchtig en niet meer gewend om zelf na te denken.

Dergelijke mensen zorgen natuurlijk wel voor spectaculaire TV. Achtervolgingen etc. Maar het is toch ook mooi om te laten zien dat het wel kán, dat je echt kan verdwijnen om vervolgens na een maand weer op de stoep te staan? Dat je al die elektronica niet perse nodig hebt.
 

Ray

SHTF Expert
Ik heb sterk de indruk dat we sherlock2016 niet meer terug zien hier. Heeft de oproep geplaatst en is blijkbaar niet bereid meer informatie te verstrekken.

Ben wel nieuwsgierig in wat onze leden vinden, moeten we dit soort oproepjes wel of niet laten plaatsen?
't Is namelijk altijd hetzelfde liedje.
 

AWOL

Prepper goeroe
Ben wel nieuwsgierig in wat onze leden vinden, moeten we dit soort oproepjes wel of niet laten plaatsen?
't Is namelijk altijd hetzelfde liedje.

Gewoon blijven toestaan wat mij betreft. Mogelijk zit er eens iets interessants tussen ter bevordering van het "prep gedachtegoed" en anders kunnen we af en toe eens lachen en/of inzicht krijgen in hoe de verschillende media het aanpakken.
 
Bovenaan