• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Mensen gezocht voor sociaal experiment

phtvs

Sysop
Admin
Kortom, mijn mening, oproepen voor entertainment links laten liggen, en serieuze verzoeken (zie de bijdragen van Simurgh) wel plaatsen.
Ik ben het in principe met je eens, maar hoe gaan we vooraf bepalen of iets puur en alleen entertainment is en wat niet. Ik vindt het lastig want ook entertainment programma's kunnen informatief zijn.

Wat ik wel wil meegeven aan de forum leden die overwegen om aan dit soort dingen hun medewerking te verlenen, laat je niet gebruiken en pas op dat je niet voor l*l gezet wordt ala anonieme Leon...
[/mijn mening]

Ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie erover denken, dus geef aub je mening over dit onderwerp!
 

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
Laatst bewerkt:
Ik ben het in principe met je eens, maar hoe gaan we vooraf bepalen of iets puur en alleen entertainment is en wat niet. Ik vindt het lastig want ook entertainment programma's kunnen informatief zijn.
Vrij simpel, het format geeft zelf al aan dat het programma entertainment is. Idem voor informatieve programma's, sport,actualiteiten en educatieve programma's.
Als een programmamaker een oproep wil doen en contact opneemt voor toestemming, kan hij ook uitleggen welk format er gebruikt wordt.
 

Loreen

Last (wo)man standing
Mijn mening:
Laat mensen gewoon vrij zelf te beoordelen hoe ze een bericht waarderen en wat ze er wel of niet mee doen.
We zijn hier toch zeker geen kleuters??
Sowieso, wat voor een nadelen heeft dit? We hebben ondertussen weer 4 bladzijdes gevuld, en er is niemand dood gegaan die zonder de oproep nu nog geleefd had (denk ik (al geloof ik dat er tijdens het lezen van dit topic collectief aardig wat hersencellen gestorven zijn, wie weet alles bij elkaar genoeg om een hele set hersenen van te kunnen vormen)).
@Gamble heeft weer even kunnen roepen hoe onvoorstelbaar awesome hij is en dat hij maar 5000 euro nodig heeft om dat te laten zien, @Simurgh heeft weer een kleurrijke veer er bij in zijn nobele derrière, stamgast captain Obvious is weer een keer of 12 langs gekomen en werd een paar keer vergezeld door zijn neefje captain Stupidity en nu kunnen we weer gezellig met zijn allen een volstrekt nutteloze discussie voeren over volstrekt nutteloze dingen. En dat hadden we dus allemaal moeten missen als we dit soort oproepjes niet hadden toegestaan.
 

Loreen

Last (wo)man standing
You are most welcome my dear sir.

Zelf kan ik voor 4999 euro laten zien hoe onvoorstelbaar awesome ik ben, maar goed, ik ben naast onvoorstelbaar awesome dan ook nog eens ontzettend goedkoop.
 
G

Gamble

Gast
You are most welcome my dear sir.

Zelf kan ik voor 4999 euro laten zien hoe onvoorstelbaar awesome ik ben, maar goed, ik ben naast onvoorstelbaar awesome dan ook nog eens ontzettend goedkoop.
Ik behoef niet zo graag mijn kop op tv. Dat gezegd hebbende: als ik dat dan toch zou doen, dan zou ik graag een salaris plus een beetje extra willen hebben want het idee op zich trekt me wel aan.
Sorry als ik je schijnbaar beledigd hebt, maar ik kan niet zomaar 28 dagen vrij krijgen van werk.
Ook al zou dat wel kunnen, dan heb ik ook nog eens een gezin welke ook op vakantie willen gaan met hun man en vader.
Vandaar. Nee maakt niet uit. Tis goed...
 
  • Leuk
Waarderingen: Ray

houthe

Senior Prepper
Ik moet wel zeggen, ik ben nu aan het kijken naar die Engelse Hunted (zit nu bij het 3e deel), en op zich is het best een leuk programma om te zien. Zowel de manieren van de vluchters als de technieken die de achtervolgers gebruiken. Voor de mensen die aan deze show mee zouden doen is het zeker aan te raden om dit ook te kijken.
 

dimidrie

Senior Prepper
Ben wel nieuwsgierig in wat onze leden vinden, moeten we dit soort oproepjes wel of niet laten plaatsen?
't Is namelijk altijd hetzelfde liedje.

Gewoon blijven plaatsen zou ik zeggen. Er zullen forummers zijn voor wie het interessant kan zijn. En voor de forummers die het niet interesseert(Ik zei de gek..), die slaan de oproep gewoon over.

Voor de mensen die het idee hebben dat de show die hier wordt besproken een ultieme kans is om jouw eigen prepperskills te testen; ik denk dat je bedrogen uitkomt
Dit programma is net zoveel een prepper-test zoals b.v. Temptation Island een relatietest is. Helemaal niet dus.
Het word gescript van begin tot eind.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ray

Tanfana

Mankinds only hope
Admin
Laatst bewerkt door een moderator:
Zonder tv opnames een weekeindje Hunted spelen.
[MOD]Niet werkende link verwijderd[MOD]
 

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
NPO 3 komt dit najaar met een spraakmakend nieuw tv-programma waarin kandidaten als voortvluchtigen 1 maand lang uit handen moeten zien te blijven van een fictieve geheime dienst. Als deze 'gewone Nederlanders' na 1 maand te zijn opgejaagd nog altijd niet zijn gepakt, winnen ze een geldbedrag. http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radi...st-jaagt-op-kandidaat-in-tv-spel-Hunted.dhtml

Het zoveelste alleen de beste telt en de rest valt af programma...maar voor de winnaar wel een geldprijs blijkbaar..
 
J

J.J

Gast
Illegale zaken zijn niet toegestaan en wildkamperen is niet legaal, hoe gaat met hier mee om?

Als je een brief adres hebt heb je bivakkeer recht op de redelijke plek waar je staat met bij voorbeeld een campertje, of tentje, ook bivakkeer je in je camper dat is een wettelijk recht.

Mvg,
J.J
Ps, ik neem nog contact met het team op over mij zelf voorstellen.
 

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
Als je een brief adres hebt heb je bivakkeer recht op de redelijke plek waar je staat met bij voorbeeld een campertje, of tentje, ook bivakkeer je in je camper dat is een wettelijk recht.
Bij mijn weten is het nog steeds in Nederland verboden te bivakkeren en wild te kamperen.
"Wildkamperen is een vorm van kamperen op niet daarvoor aangewezen locaties (dus niet op een camping). In veel Europese landen is wildkamperen verboden bij de wet. De gedachte hierbij is dat wildkamperen tot overlast kan leiden. Sommige mensen laten namelijk hun afval achter op de plaats waar ze gekampeerd hebben als er geen voorzieningen zijn. Ook kan de zichtbare aanwezigheid van kampeerders andere recreanten storen." https://nl.wikipedia.org/wiki/Wildkamperen

Er bestaan wel enkele camperplaatsen die gratis zijn.
 

Roel

Mankinds only hope
Ik heb eens drie weekjes als jager-verzamelaar in de Biesbosch geleefd, eind zomer, de meest ideale tijd. Vier weken zal me ook wel lukken.
Al gebied de eerlijkheid me te vertellen dat dat toen wel met drie anderen was èn...ik dertig jaar jonger...
Ik heb in die dertig jaar het één en ander bijgeleerd en denk wel dat ik uit de klauwen van de koddebeiers kan blijven...
Maar zin in zoiets op tv? Nee, ze zouden me denk ik niet vinden en bijkomend voordeel, ik zou 20 kg zijn afgevallen...:)... maar nee, ik blijf liever onder de radar...:wave:
 

JamHard

Prepper goeroe
bijkomend voordeel, ik zou 20 kg zijn afgevallen...:)... maar nee, ik blijf liever onder de radar...:wave:
Hoewel die 20 kg afvallen bij mij ook wel een welkome bijkomstigheid zou zijn, blijven wij toch ook liever wat onder de radar,... staat iets teveel voor op het spel.
 

Dreutel

Prepper goeroe
NPO 3 komt dit najaar met een spraakmakend nieuw tv-programma waarin kandidaten als voortvluchtigen 1 maand lang uit handen moeten zien te blijven van een fictieve geheime dienst. Als deze 'gewone Nederlanders' na 1 maand te zijn opgejaagd nog altijd niet zijn gepakt, winnen ze een geldbedrag. http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radi...st-jaagt-op-kandidaat-in-tv-spel-Hunted.dhtml

Het zoveelste alleen de beste telt en de rest valt af programma...maar voor de winnaar wel een geldprijs blijkbaar..

In het artikel staat ook vermeld dat de Britse winnares na afloop therapie nodig had om van haar paranoia af te komen, dus mocht je mee willen doen, zorg dan dat je een goede (aanvullende) zorgverzekering hebt.
 

sherlock2016

Prepper
Beste allen,

Wij zijn blij om de enthousiaste reacties te zien. Wij begrijpen dat dit nieuwe TV programma veel vragen oproept maar mocht je geïnteresseerd zijn: Vraag een aanmeldformulier aan (via kandidaten@simpelmedia.nl).
Op basis van je aanmelding zullen we telefonisch contact met je opnemen en kunnen we meer informatie over het programma geven.

Wij hopen dat de twijfelaars zich alsnog gaan aanmelden voor dit bloedstollende experiment!
 

AWOL

Prepper goeroe
Beste allen,

Wij zijn blij om de enthousiaste reacties te zien. Wij begrijpen dat dit nieuwe TV programma veel vragen oproept maar mocht je geïnteresseerd zijn: Vraag een aanmeldformulier aan (via kandidaten@simpelmedia.nl).
Op basis van je aanmelding zullen we telefonisch contact met je opnemen en kunnen we meer informatie over het programma geven.

Wij hopen dat de twijfelaars zich alsnog gaan aanmelden voor dit bloedstollende experiment!

Lol, zeker het draadje niet volledig gelezen?
 
Bovenaan