• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Verrassing een Lowe Alpine OD gekregen

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
@frans81 , ik kan een Lowe Alpine Sarcen in OD kopen van een dumpzaak voor €170,-.
Deze is in goede staat, is met de hand gecontroleerd.
Deze dumpzaak staat als goed bekend

Is €170,- veel geld voor een originele in goede staat?

Edit:
Mole maakt me niet zo veel uit. Het enige wat ik me kan bedenken er buitenaan te hangen kan ik wel wat anders voor verzinnen, of ik laat er wat op maken.
Ik zou nog eerder ritsen aan de achterkant laten maken om er nog een day-pack op te kunnen hangen (mocht dat ooit nodig zijn met zo'n immens grote rugzak).

@Niels als dat bij xmilitarystore is dan klik maar eens op andere kleur en dan zie je dat ze hem alleen in woodland hebben . En Woodland betekend dat het ook een Arwy kan zijn .
Bellen met hun en je wordt perfect geholpen .
Geen risico nemen met direct bestellen online .
Eerst bellen . Top Dumpzak en Eerlijk .
.
Die beste man kruipt desnoods nog voor jou met een zaklamp in de tas om de staat door te geven van de coating Haha .
 

Ray

SHTF Expert
@frans81 , ik kan een Lowe Alpine Sarcen in OD kopen van een dumpzaak voor €170,-.
Deze is in goede staat, is met de hand gecontroleerd.
Deze dumpzaak staat als goed bekend.

Is €170,- veel geld voor een originele in goede staat?

Edit:
Mole maakt me niet zo veel uit. Het enige wat ik me kan bedenken er buitenaan te hangen kan ik wel wat anders voor verzinnen, of ik laat er wat op maken.
Ik zou nog eerder ritsen aan de achterkant laten maken om er nog een day-pack op te kunnen hangen (mocht dat ooit nodig zijn met zo'n immens grote rugzak).

Nog meer liters en gewicht met extra daypacks?! :rolleyes:
Zelf gebruik ik de daypacks niet meer aan de tas vast. Je bent zo breed dat je overal achter blijft haken, geen trein waar je nog een coupe binnen komt, zelfs een gewone deur is een probleem.
100 liter is ook wel genoeg en zelfs nog te veel.
 
F

frans81

Gast
Nog meer liters en gewicht met extra daypacks?! :rolleyes:
Zelf gebruik ik de daypacks niet meer aan de tas vast. Je bent zo breed dat je overal achter blijft haken, geen trein waar je nog een coupe binnen komt, zelfs een gewone deur is een probleem.
100 liter is ook wel genoeg en zelfs nog te veel.

Ook ik gebruik geen Daypacks .
Maar verkopen doe ik ze niet meer .
Probeer namelijk maar eens een Saracen te verkopen zonder die Daypacks .
 
Bovenaan