F
frans81
Gast
Heb weer een aantal (wild)kampeeruitjes gepland voor het komende seizoen: in maart een nachtje ergens in Nederland, in mei een lang weekend Schotland en in juli zelfs een week in Zuid-Engeland. Daarom ben ik maar weer eens gaan kijken hoe ik de komende tijd mijn maandelijkse budget ga besteden.
Mijn vorige lijstje
1. Montane Via Trail Gloves handschoenen - VOLDAAN. Heb deze sinds november, draag ze bijna dagelijks, ben hier zo tevreden mee dat ik waarschijnlijk binnenkort een tweede paar erbij haal als backup.
2. Aclima Hotwool Long Sleeve Polo with Zip 230G Unisex merinomix warme kledinglaag - VOLDAAN net voordat ik ging kamperen met leden van het forum hier (zie link). Sindsdien ook regelmatig gedragen bij mijn achtertuin-bushcraft ondernemingen.
3. Stukje Dyneema Composite Fiber stof (vroeger Cuben) - GESCHRAPT. Ik ga voorlopig niet aanklooien met zelf zakjes maken, heb het al te druk met overige hobby's (momenteel EHBO-cursus en bomen/plantenkennis opkrikken).
Mijn huidige lijstje
1. Drybags - Mijn slaapspul, kleding en voedsel willen graag droog blijven, met name op een trektocht waarin we echt flink wegtrekken van de bewoonde wereld en tijdens welke het gerust de hele dag kan hozen.
2. Waterdichte outdoorbroek - Zelfde reden als 1. Nog geen idee hoe of wat.
3. Bivakzak - Zit te denken aan Outdoor Research Helium Bivy (zie link).
4. Schepje - Dat wordt zeker weten de Deuce #2 (zie link).
5. Diverse merino(mix) kleding (beanie, base layer, tweedelige pyjama) - Voorzover het niet gemulesed is en binnen het budget past.
Je bent goed en doordacht bezig, ga zo door .
Motivatie is er genoeg .
En je lijkt bijna een perfectionist te zijn .
Eigenlijk kun je nooit genoeg weten . Dus Kennis heb je nooit genoeg