Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In mijn aanvankelijke ontwerp had ik een golfplaten dak voorzien, vooral omdat het steviger op de draagbalken vastgemaakt kan worden in verband met de tyfoons, die nog wel eens een dakje willen wegblazen.Mooie hut, mooi verslag !
Maar waarom geen metalen dak ? makkelijker ivm wateropvang en panelen plaatsen.
Jullie Kubo ziet er prachtig uit. Ik kan me herinneren (toen ik een jaar of 3,5 was) dat de ramen op Curacao ook zo waren. Daar noemen ze het geloof ik shutters. Wat fijn dat het zo wordt als dat jullie het bedacht hadden! Gaan er in de toekomst nog meer zonnepanelen komen? In ieder gval wens ik jullie veel klusplezier en daarna een hoop woongenot!!!
@PBear, hoe zit het eigenlijk met veiligheid ? als jullie voor langere tijd daar niet zijn is dan al het bling bling gestolen ?
Ik bedoel, voor de lokalen, blijf je een rijke westerling.
In een ander topic schrijf je het een over een koelkast. Ken je de woestijnkoelkast ? Ik heb geen idee of die in een vochtig klimaat werkt. Maar het is super simpel. Google op le Zeer frigo of kijk naar het filmpje in de lin.
Ja @petroman daar denk ik ook telkens aan, een mens kan ook heel sober, gezond gelukkig leven zonder de grote zorg over je spullen en onderkomen.@PBear, hoe zit het eigenlijk met veiligheid ? als jullie voor langere tijd daar niet zijn is dan al het bling bling gestolen ?
Ik bedoel, voor de lokalen, blijf je een rijke westerling.
Ja @petroman daar denk ik ook telkens aan, een mens kan ook heel sober, gezond gelukkig leven zonder de grote zorg over je spullen en onderkomen.
Je kan van de oude bevolking leren, hoe goed te leven zonder luxe, en toch je gelukkig voelen.
Als wij de mogelijk hadden zo als jij, dan had ik een héle stevige constructie gemaakt op een rotsachtige bodem waar we een camper in kan rijden, de deuren van de camper open en alles is gelijkvloers als een verlenging van je camper en zo heb je dan meer leef ruimte, en een thuisbasis.
Waarom zo'n constructie je kan de zeer sterke deuren achter je dicht doen, ramen die er inzitten zijn explosie vast.
Dus mocht er een orkaan op komst zijn, ben je goed beschermt.
Ga de op pad gaat met je camper dan heb je de gehele inboedel bij je dan laat je een constructie achter waar niets te halen valt.
Dit is mijn idee van een bol naar eigen ontwerp.
Een camper idéé hebben we samen wel eens over gehad privé, daarom vond ik het leuk daar even op door te borduren.
Je vriend J.J
Ps, beste @PBear wil je nog een goed slot voor je huisje bekijk dit maar:
https://www.veiligheids-sloten.nl/cilindersloten/Klopsleutel bestendig