• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

BOL...nou ja...soort van...

Roel

Mankinds only hope
Zuid-oostkant is inmiddels dicht, d.w.z. de underlaymentplaten liggen er op, morgen de noord-westkant.
Met enige goede wil en mooi weer kan dan zaterdag de waterkerende laag folie er op.

DSCF1187.JPG
 

Roel

Mankinds only hope
Ik ben bang Ray dat dit je geldelijke vermogen ver te boven gaat...:)
Maar wanneer alles klaar is ben je van harte :hi: om eens een kijkje te komen nemen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Ray

Ray

SHTF Expert
Ik ben bang Ray dat dit je geldelijke vermogen ver te boven gaat...:)
Maar wanneer alles klaar is ben je van harte :hi: om eens een kijkje te komen nemen...

Dat lijkt me harstikke leuk, want de vorige keer dat je hier was, had ik een kater van hier tot Tokio.
Ik ben namelijk geen sterke drank gewend en dat had men mij gevoerd aafs vorend. :(
 

Roel

Mankinds only hope
Hadden ze je dan vast gebonden en via een trechter de drank in je keel laten lopen...? :(
Of kan het zijn dat je misschien toch wel een beetje zelf het spul tot je hebt genomen...? :thumbsup:
 
V

Verwijderd lid 482

Gast
Hij zal wel bezweken zijn onder de groepsdruk, je wil tenslotte geen spelbreker zijn. :fluit:;)
En dan voel je je de andere dag zo :confused::confused::confused::confused:
 

Niels

Mankinds only hope
Strak werk, en als ik zo hoor hoe je het doet, dan gebeurt het lekker degelijk!
 

Niels

Mankinds only hope
@Roel , De gemiddelde hobbyist die iets bouwt gebruikt echt geen dampwerende folie, en schroeven door de dakpannen MET nylon ringetje.
Maar ik ben het wel eens met je, goed, of helemaal niet.
 

Roel

Mankinds only hope
Laatst bewerkt:
Ik denk, @Niels, dat de gemiddelde hobbyist niet degene is die een crisis gaat overleven.... en daarmee geef ik echt geen waardeoordeel, enkel een gegeven.
Wat ook weer geen enkele garantie is dat ik het wèl ga redden... :)
 

Roel

Mankinds only hope
@jobs, als je de schroef vlak onder de nok van de pan aanbrengt dan valt de volgende pan daar ruimschoots over heen.
Er zijn speciale schroeven voor deze manier van bevestigen voor b.v. gevelpannen.
 

Roel

Mankinds only hope
Ja nou zeg.... Ik denk dat de ontwerper daar óók naar de plaggenhut van Ellert en Brammert heeft gekeken...:)
 
Bovenaan