• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Budgetverdubbeling door slim in te kopen - "tips and tricks" /Temu, AliExpress maar ook lokaal...

Ga je op voordeeltjes af en bestel je online om die reden?

• Ik let nauwelijks op de prijs van artikelen

Stemmen: 0 0.0%
  • Ik bestel nooit online

• Ik bestel vaak online

Stemmen: 8 88.9%
  • Ik denk wel vaker online te gaan bestellen

• Tips zijn welkom, om geld te besparen!

Stemmen: 2 22.2%
  • Ik vind dat de NL winkels en webshops teveel rekenen

Stemmen: 3 33.3%
  • Ik vind de prijzen van NL winkels en webshops redelijk

Stemmen: 1 11.1%
  • Ik twijfel bij de gedachte om online te bestellen

Stemmen: 1 11.1%

• Totaal aantal stemmers
    9
Haha, jaren geleden had ik ooit iets besteld van 1,88,- en dat kwam maar niet. Dus na 2 maanden of zo aangegeven dat niet aangekomen is. Week later geld terug, en weer een week later werd het bezorgt, toen was het nog nornaal dat je 6 weken kon wachten. Tegenwoordig is het er binnen 2 weken, zelfs binnen een week wel eens meegemaakt.

Haha, jaren geleden had ik ooit iets besteld van 1,88,- en dat kwam maar niet. Dus na 2 maanden of zo aangegeven dat niet aangekomen is. Week later geld terug, en weer een week later werd het bezorgt, toen was het nog nornaal dat je 6 weken kon wachten. Tegenwoordig is het er binnen 2 weken, zelfs binnen een week wel eens meegemaakt.
Tussen 1 en 2 weken is tegenwoordig normaal, meestal ook nog dichter bij 1 week dan bij 2.
Maar het kan ook nog ruim binnen een week !
De "kwaliteitsmesjes" die ik hier eerder postte zaten in een bestelling van zaterdag einde van de middag. Ik had de spullen woensdag tussen de middag al in huis.

Screenshot_20250627_220749_AliExpress.jpg

Vandaag binnen gekomen, geleverd in 5 dagen.

Hele mooie schroefjes, 4 cm lang, zelf borend... nuja toch maar wel voorboren voor de zekerheid.

Schaartjes x3 verschillende maten. Middelste maat is voor zelfverdediging, zit in m'n portemonee. Grootste voor in de badkamer en de kleinste voor in de bob.

Terug
Bovenaan