Ze discrimineren wel. Bij Lidl moet je die app installeren, kortingen activeren. Bij Temu moet je hun app installeren buiten de store van je telefoon om, met de gewone app krijg je minder kortingen, en via de website nog minder kortingen.
Temu heeft e.e.a. via de app kennelijk verder doorontwikkeld, en de webversie is er meer als een achtervang denk ik. Niks met installeren buiten de store om: ik haalde de app uit Google Playstore.

Geen vrijgave van permissies of data trouwens.
Maar waarom eigenlijk al deze moeite, bedenk ik mij? Moet ik mensen nu zo nodig tegen wil en dank overtuigen van een voordeel? Hen, tegenstribbelend of afwachtend, daar aan de haren bij slepen?
Zie het reclame filmpje over die gratis tablet. Bovendien hebben ze een soort gokelement met dat rad (ja, dat je altijd wint doet niet of aan de psychologie dat de klant denkt dat hij aan het winnen is) wat denk ik gewoon verboden is in de EU.
Er is feitelijk geen gokelement volgens mij. Bij het "balletje balletje" bijvoorbeeld, kan je op de verkeerde bekers klikken wat je wilt, maar "winnen" doe je het aanbod sowieso. Gruwelijk is dat, en wat een enorme oplichting. Wegrennen!
De 66,7% korting die ik geniet, wordt daar gelukkig niet door beïnvloed.
Echt,
@marzman, een "parelen voor de zwijnen" is het hier...
Het topic hoeft van mij niet meteen gesloten te worden, ik vind het wel leuk om te lezen hoe je de kortingen kunt krijgen ook al zal ik niet meteen alles gaan doen.
Niet aan beginnen!
Die Chinezen zijn niet te vertrouwen vinden velen, en ik zal best samen met ze om dit draadje kunnen lachen zodra ze hier de boel hebben overgenomen.
Aldus Loki Flatsung, jullie toekomstige Mandarijn van de lage landen!
Dit draadje bevat al het leesbare inmiddels al denk ik, en ik twijfel langzaam-aan aan mijn verstand en oordeelsvermogen, dus
@phtvs heb alstublieft genade?!!