Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb messing draadeinde gebruikt van ongeveer 2M lang en dit op gewenste manier afgekort. vervolgens erin en dan beginnen met schuren. Als je hoger in de korrel gaat begint het na een tijdje te glazen net zoals echte messing pins aleen stukken goedkoper plus meer oppervlak voor de lijmDie pinnen door het houten handvat, hoe doe je dat, of liever wat voor metaal neem je daarvoor?
nee zijn staafjes die meegaan het handvat in en mee geschuurd worden.Zijn dat gewone holnieten?
bedanktWeer mooi man.
Geweldig om je vooruitgang te zien. Maar die pennen, sla je die niet als een klinknagel vast ?
@Myronprps ziet er op het eerste gezicht mooi uit maar helaas krijg ik niets mee van de details door het kleine formaat foto. Idee om de foto's individueel te plaatsen of detail foto's te maken?
@Myronprps ziet er op het eerste gezicht mooi uit maar helaas krijg ik niets mee van de details door het kleine formaat foto. Idee om de foto's individueel te plaatsen of detail foto's te maken?
Goed idee.
Waar haal je de messen vandaan ?