Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja joh, ik heb toch niets te doen, ik ga wel een maand on the road niets doen. Laptop mee, kan ik over mijn werk doen. Komt wel goed[emoji13]Ik wil voorstellen dat iedereen hier @Simurgh aanmeld bij dit programma!![]()
Ik ben het in principe met je eens, maar hoe gaan we vooraf bepalen of iets puur en alleen entertainment is en wat niet. Ik vindt het lastig want ook entertainment programma's kunnen informatief zijn.Kortom, mijn mening, oproepen voor entertainment links laten liggen, en serieuze verzoeken (zie de bijdragen van Simurgh) wel plaatsen.
Vrij simpel, het format geeft zelf al aan dat het programma entertainment is. Idem voor informatieve programma's, sport,actualiteiten en educatieve programma's.Ik ben het in principe met je eens, maar hoe gaan we vooraf bepalen of iets puur en alleen entertainment is en wat niet. Ik vindt het lastig want ook entertainment programma's kunnen informatief zijn.
Ik behoef niet zo graag mijn kop op tv. Dat gezegd hebbende: als ik dat dan toch zou doen, dan zou ik graag een salaris plus een beetje extra willen hebben want het idee op zich trekt me wel aan.You are most welcome my dear sir.
Zelf kan ik voor 4999 euro laten zien hoe onvoorstelbaar awesome ik ben, maar goed, ik ben naast onvoorstelbaar awesome dan ook nog eens ontzettend goedkoop.
Ben wel nieuwsgierig in wat onze leden vinden, moeten we dit soort oproepjes wel of niet laten plaatsen?
't Is namelijk altijd hetzelfde liedje.
Illegale zaken zijn niet toegestaan en wildkamperen is niet legaal, hoe gaat met hier mee om?
Bij mijn weten is het nog steeds in Nederland verboden te bivakkeren en wild te kamperen.Als je een brief adres hebt heb je bivakkeer recht op de redelijke plek waar je staat met bij voorbeeld een campertje, of tentje, ook bivakkeer je in je camper dat is een wettelijk recht.
Hoewel die 20 kg afvallen bij mij ook wel een welkome bijkomstigheid zou zijn, blijven wij toch ook liever wat onder de radar,... staat iets teveel voor op het spel.bijkomend voordeel, ik zou 20 kg zijn afgevallen...... maar nee, ik blijf liever onder de radar...
![]()
NPO 3 komt dit najaar met een spraakmakend nieuw tv-programma waarin kandidaten als voortvluchtigen 1 maand lang uit handen moeten zien te blijven van een fictieve geheime dienst. Als deze 'gewone Nederlanders' na 1 maand te zijn opgejaagd nog altijd niet zijn gepakt, winnen ze een geldbedrag. http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radi...st-jaagt-op-kandidaat-in-tv-spel-Hunted.dhtml
Het zoveelste alleen de beste telt en de rest valt af programma...maar voor de winnaar wel een geldprijs blijkbaar..
Beste allen,
Wij zijn blij om de enthousiaste reacties te zien. Wij begrijpen dat dit nieuwe TV programma veel vragen oproept maar mocht je geïnteresseerd zijn: Vraag een aanmeldformulier aan (via kandidaten@simpelmedia.nl).
Op basis van je aanmelding zullen we telefonisch contact met je opnemen en kunnen we meer informatie over het programma geven.
Wij hopen dat de twijfelaars zich alsnog gaan aanmelden voor dit bloedstollende experiment!