• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Prepper Films

AWOL

Prepper goeroe

Dreutel

Prepper goeroe
Laatst bewerkt:
Voor de liefhebbers van post-apocalyptische films heb ik hier een Franse film (Engels gesproken) uit 1990 over een meisje dat na een nucleaire oorlog probeert te overleven tussen de dino's en mutanten. Niet eens een B-film wellicht een Z-film, en daardoor juist wel vermakelijk.

 

Dreutel

Prepper goeroe
De klassieker onder de overlevings-series mag hier natuurlijk niet ontbreken: De Britse serie "Survivors" uit de jaren '70. Er bestaat ook een Amerikaanse remake, maar het origineel is veel beter. Er zijn drie seizoenen gemaakt.
 

Dreutel

Prepper goeroe
Laatst bewerkt door een moderator:



Gisteren nog eens bekeken, blijft inspirerend, en mooi om te zien dat het toch een goede keus is geweest de bossen in te gaan toen.

Dan zul je deze aflevering van Ray Mears ook wel interessant vinden:

Ray Mears serie 3 episode 1 Belarus
[MOD]kapotte link naar youtube, beschrijving toegevoegd[MOD]
 

Loreen

Last (wo)man standing
Ha, ik keek met de kids de film Trolls, en wat blijkt, er zit gewoon een prepper in! Dus bij deze vind ik Trolls ook een prepper film.

Ps voor de mensen die nu serieus die film willen gaan kijken, wees gewaarschuwd: 10 minuten kijken en je schijt voor de rest van je leven regenboogpoep. Met glitters.
 

The mad engineer

Diehard Prepper



Gisteren nog eens bekeken, blijft inspirerend, en mooi om te zien dat het toch een goede keus is geweest de bossen in te gaan toen.


Toevallig net bekeken op Netflix. Ik dacht ik post hem hier ff maar iemand was me voor ;)

Ik vond hem heel inspirerend inderdaad, dit lijkt op een situatie die zo voor zou kunnen komen when shtf. Must see voor iedereen die zijn toevlucht zoekt in de bossen (of dit overweegt).
 

Dreutel

Prepper goeroe
Laatst bewerkt:
Geen film, maar een tv-serie over een experiment. Niet te vergelijken met bijvoorbeeld "Utopia" of iets dergelijks, maar "echt" overleven na een shtf gebeurtenis. Deze mag niet ontbreken in een prepper video-lijst: "The Colony":



Edit: Oja, geen afvallers, geen stemrondes, geen stomme spelletjes.
 

Erny

Last (wo)man standing
Wauw uit 1962! Ben benieuwd, heb 'm gevonden, straks kijken. :cool:

@Dreutel Die afleveringen van The Colony zijn ook behoorlijk geregisseerd hoor. Dus niet "echt".;)
 

Marcov

Prepper goeroe
Misschien niet het juiste topic, maar ik heb jaren geleden een film gezien over een familie die een schuilkelder ingegaan zijn na een kernaanval (geloof ik).
Na jaren bleef het stralingsniveau erg hoog, bleek dat al het radioactive puin op de schuilkelder was gestort.

Weet iemand de titel van deze film? Ik weet ook niet meer of ik het een goeie film vond, daarom wil ik hem toch nog eens bekijken.
 

AWOL

Prepper goeroe
Misschien niet het juiste topic, maar ik heb jaren geleden een film gezien over een familie die een schuilkelder ingegaan zijn na een kernaanval (geloof ik).
Na jaren bleef het stralingsniveau erg hoog, bleek dat al het radioactive puin op de schuilkelder was gestort.

Weet iemand de titel van deze film? Ik weet ook niet meer of ik het een goeie film vond, daarom wil ik hem toch nog eens bekijken.

Beetje weinig info zo. Amerikaanse film of ander land? Circa welke periode? Andere zaken die je je nog kunt herinneren zoals specifieke acteurs, gebeurtenissen, de staat of stad waar het zich afspeelt?
 

Marcov

Prepper goeroe
Laatst bewerkt:
Het enige wat ik me, op dit moment ,kan herinneren is dat het zich in een Amerikaanse stad afspeelde.

Edit: A blast from the past uit 1999. Lijkt er een beetje op. Maar ik denk dat het toch een andere film is.
Het is zo lang geleden, dat ik het eigenlijk niet precies meer weet.
 
Bovenaan