Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
of uitgaan dat de ijking klopt die op de meter is uitgevoerd.
En laten her-ijken kan wel maar op eigen kosten.
Meters die te weinig aangeven worden door de energieleveranciers Domme meters genoemd.
Leuke quote van één der reactanten:
Meters die te weinig aangeven worden door de energieleveranciers Domme meters genoemd.
Dan kan je nog een (terugdraaiende) draaischijfmeter eisen.Als ik een nieuwe moet verplicht dan plaats ik ook een eigen meter denken ik.
Ik lees nu in aan aanvulling dat ik de slimme meter gewoon mag weigeren.
Hoe vinden die "hoppers" de wijkkast ? als ze ook nog langs de buren gaan.Recent las ik ook dat die pulsen hoppen van meter naar meter tot aan de wijkkast waar ze dan weer verder gestuurd worden.
Kijk maar eens in je meterkast. Als je de groepkast hebt dan volg je de kabel naar de hoofdzekering. Vanaf de hoofdzekering gaat er dan een kabel de grond in, en als je dan goed kijkt bij het punt waar de kabel de grond in gaat zie je een kruimelspoor liggen. Het valt niet meteen op maar dat is de bedoeling. Via dit kruimelspoor kan de data de weg vinden..........Hoe vinden die "hoppers" de wijkkast ? als ze ook nog langs de buren gaan.